Dead Man

Sa`m fut una ce lene am in mine, da` totusi scriu, scriu pentru ca se nimeri ca un film sa imi fi trezit interesu` sau, mai bine zis, m-a lasat cu neste semne de intrebare. Filmu` cu pritzina se numeste Dead Man.

Asia, acestelea fiind spuse, sa trec la sobeect.

Ce mi-a placut:

Paiiii…. mi`a placut ca este alb/negru, mi`a placut coloana sonora, desi nu as putea`o numi chiar coloana sonora, oricum mi-a placut sunetul de fundal, mi`a placut cum a interpretat Johnny Depp, nu s-a dezmintit (pana acum singura dezamagire legata de Ioni Depp este „Piratii din caraibe”), mi-a placut cum este realizat din punctul de vedere al imaginii, al cadrelor. Mi`a mai placut si ideea de a te initia Nimeni.

Ce nu mi-a placut:

Pai nu mi-au placut unele cadre care sunt prea lungite si, in consecinta, am adormit de cateva ori.

Ce am inteles:

Am inteles ca e vorba despre o initiere, iar in final, plecarea pe mare as compara`o cu trecerea Styxului.

Ce nu am inteles:

Nu sunt sigur de semnificatia primului drum si de caracterele urmaritorilor: unu`i canibal, unu`i negru si unu nu are nimic special in afara de faptul ca vorbeste mult.

Concluzii:

Dupa ce il revad a zecea oara am sa revin cu comentarii 😀

Astept lumina…

Lasă un răspuns

