Mă dau pe net

M-am hotărât, mă fac lepşar. Cum blogu’ meu nu mai emite mare lucru’ decât lepşe, ce altă blogserie sa îmi iau decât de lepşar. Da las’ că mă fac io mare şi n’o să mai fie nevoie ca oamenii să mă impingă de la spate pentru a scrie, frumos urât da a scrie.

Iacătă ce am de făcut:

1 -Cât timp acorzi internetului
2- Cel mai interesant blog pe care-l citeşti
3- Trimite leapşa catre 5 prieteni/cunostinţe/personae

1. Pai pe net ma dau cam cat stau pe acasa sau la biro… cateodata mai accesez si de pe mobil daca sunt la drum lung. Ce fac? Pai, citesc şi comentez bloguri, caut saituri ciudate la nimereala, verific meilurile, mă dau pe mess şi îmi fac trebile de zi cu zi care necesita a fi pelinie.

2. Cel mai interesant… hmm… nu stiu daca este un cel mai interesant, pot a vă spune ce urmaresc zilnic dar e greu să le clasific:

Blogu’ lu’ Denisa – pentru că e cu idei creţe şi m-a mai şi iniţiat în bloging.

Blogu’ lu’ Anca – pentru că scrie nihilist fără să fie emo şi mai e şi acidă în comentarii 😀

Blogu’ lu’ Brifcoru – care nu scrie foarte des dar are un stil de a pune cuvintele în text care îmi place.

Blogu’ lu’ Aura – pentru că atinge subeecte politice şi sociale (ceea ce refuz să fac eu) si mai e şi sarcastică.

Blogu’ lu’ Actriţa şi chestia – care are o chestie.

3. Nu mai am chef sa trimit lu’ nimeni. Cine o vrea să o ia.

Sanatace

Lasă un răspuns

