Leapşa n`am ce face

80…90…Sutaaaaaaaaaaa, cine nu`i gata îl iau cu lopataaaaa.

Aşaaa… primişi şi io leapşa (di la Anca), e cuuuu, cu ce? păi cu mâncare: ce îmi place? Orice vine de la zei… doar sunt gurmand… Nu prea ştiu eu cum e cu leapşa asta dar să videm… o ieşi ceva, n`o ieşi nimik…

Păi… mâncare preferată… greu de zis e ca şi cum ar trebui să „zi mă animalule tot ce ştii…”

Aşia:

Ce îmi place să gătesc şi evident să mănânc : îmi placeeeeeee să fac pui în pungă magică condimentat sau cu erburi mediteraneene evident personalizat cu neşte mere şi morcovi aruncaţi în scrâbă printre copănele şi aripioare, oare mai trebuieşte spus CĂ CArnea este împănată cu ostoroi? neeeeeee e de înţeles, dar gata, Le Chef nu îşi mai dezvăluie secretele coolinare. Ce ămi mai place… păi păstrăvi la cuptior scăldaţi în sos de vin (asta nu vă mai spun ce şi cum), ficuţi de pasăre înecati în mujdei cu smântână … şi lista rămâne deschisă, că pot să vă povestesc până mâine cum stă treaba în domeniu 😀 Doar sunt Le Chef, cine ştie poate confirma 😀

Pe lângă ce gatesc io mai prefer aşia:

În Timişoara – Taverna Sârbului cu neşte nebunii de oaie la cuptior care nu mai reţin cum se numesc.

În Braşov – La Bella Musica au o ciorbă de fasole`n pâine de mor şi pretinii şi dujmanii, şi Cristos coboară pe pământ să mai mănâce acolo.

În Sighişoara – la, drac mai ştie cum se numeşte cârciuma, da sigur găsiţi şi la Hotel Corona: platou ţărănesc în care însuşi Zeus aruncă mizilicurile`n el.

În Buzău la Taverna nu mai ştiu cui iar un platoo ţărănesc cu ciorbă `n pâine dar nu le bate nici pe cel de la Sighi, nici din Braşov.

Pi Litoral se ştie La Şoni, La Mitocanu, tot ce doriţi la porţii porceşti, iar peştele este ars pe grătar chiar de Neptun. În 2 mai la Micul Golf vă recomand borşu de peşte, icrele care chiar sunt din peşti (nu ştiam că egzistă şi aşa ceva), iar Chefalul …Chefal Rulzzz.

Ce să vă mai zic io voo drajii miei că trebuie să ating un subiect atât de sensibil pentru inima mea…

Mda uitai de Bucureşti, în Bucureşti, pe lângă Taverna Sârbului, vă recomand Rossetya unde au un platou cu brânzeturi de moare francezu`. Şi evident, în nopţile tulburi ajunse către dimineaţă, vă recomand să mergeţi în regie, că e non stop la Shorley sau Pui de Urs, unde mâncarea e acceptabilă, sau aşa cred, nu îmi amintesc bine, dar.. da cred că e bună totuşi. Este greu prin aburi de alcool să îţi aminteşti unele trebi…

Şi gata că nu mai termin până mâine.

Acu cin` să fie, cin` să fie… păi să fie Denisoiu 😀 Muahahahahaha

5 răspunsuri to “Leapşa n`am ce face”

  1. […] căcat sau Lacrimi şi fecale [are un simţ al umorului ceva de speriat, nu săriţi! ] mi-a dat o leapşă pe care o luasem deja şi de care abia mă tratasem, dar nu e bai, că mie-mi place să vorbesc despre […]

  2. blamesociety Says:

    :)) tare fu asta! (PS: si la Sir Lancelot, ca mi’ai povestit mie 😉 )

  3. iubiresicacat Says:

    Mdaaaa, dar Sir Lancelot e in Budapesta, si am sa revin asupra subiectului in viitoare sectiune care o voi desachide cat de curand, unde vom baga la raft neste cronici calde despre carciumi si cooltura bai nene.
    Bub

  4. :)) mor de pliktisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssX(X(X(X(:((((

Lasă un răspuns

