Ballentine’s Dei

M-am hotărât ca de azi să deschid o noo secţiune a menunatului, aici de faţă, blog şi anume „Iubire şi căcat” să nu mai zică, ştim noi cine, că nu screem despre iubire şi mai ales despre căcat.

Şi drajii miei cred că nu egzistă o zi mai bună ca azi să vorbim despre cele mai sus amintite. Această menunată zi de 14 ale lu’ fevroaree, zi în care iubirea şi căcatul se întrepătrund, această zi în care proletaru’ nu’ş bate nevasta ci vine cu o sticla de leqoooor în dinţi, zi în care bărbaţii adevaraţi nu se mai uită la meciuri ci la filme siropoase cu final fericit.

Trebuie să vă mărturisesc că în fiecare an aştept cu sufletul la pu… ăăăă la gură această benecoovântată zi. Azi este o zi în care băeţii devin nişte finuţi, de egzemplu azi promit să nu mă scarpin în fund, nici la oo, nici nu am să îmi miros ciorapii după ce mă descalţ, nu am sa ragai, nu am să mă băşesc, am să beau vişinată cu fetele în loc să beau bere cu porcii aia şi o să imi pun chiloţii ăia buni cu care merg la biserică.

Ce păcat că toate lucrurile frumose ţin atât de puţin, uite deja a trecut jumătate de zi, şi când mă gândesc ca trebuie să aştept incă un an să ma pot răsfâţa din nou cu soaps, liqoruri fine şi trandafiri.

Am şi un mesaj pentru Balentin, cum ar zice artistu’: „Daaaa, Daaaa Sugi pula de ziua taaaaaa”

P.S.: M’am hotărât… daca îi prind pe balentin, pe moş crăciun, moş nicolae, zâna măseluţă, moş ene sau epuraş le rup picoarele.

2 răspunsuri to “Ballentine’s Dei”

  1. da..ce trista e povestirea…nici nu moare erou’ la final nici baletines asta nu descopera ca e frate cu zana maseluta… puteaai mai mult sirop ptr sufletu fin a lu’ doamna….

  2. spoitor stefan Says:

    Ba, tu marele compozitor al blogului, tu oricum esti o furtuna cu cacat!

Lasă un răspuns

