S.C. Igiena S.R.L.

Dintre ale criptei, nu pot să nu îmi împărtăşesc hecspereenţele de viaţa celor 3rei vizitatori al blogului aici de faţa.

Totul începe într-o sâmbătă, ca orice alta sâmbata, când orice om limpede la minte se trezeste la ora doo uşor tulburat după seara precedenta. Acestea fiind spuse, omul nostru se hotărăşte să se tundă, dar unde ar putea executa el această procedură, în condiţiile în care a intrat ultima dată, într-o frizerie, acum mai bine de 3 ani. Se îmbracă omul, puţin cam sumar pentru anotimpul în care ne aflăm, trebuie să recunosc, şi o ia la picior pi la noi pin Pantilimon, să găsească o frizerie. Şi cum mergea omu nostru pe după blocurile gri da peste un coafor, într-un apartament la parterul unui bloc, gri evident, dar având dubii asupra calităţii serviciilor, hotărăşste să mearga mai departe. Şi tot mergând, omul nostru, ce să vază? Să tot vază ca SC IGIENA SRL hegzista, deci fiinţează, şi nu oricum ci în condiţiile în care în incinta acelei unitâţi sunt interzise consumul de alcool şi substanţe stupefiante, dar mai ales în condiţiile în care se folosesc produse Wella.

Acestea fiind spuse, eroul nostru, se aşează la rand. Ca impresii de vacanţă, domnul, nu poate trece cu vederea faptul că deşi se aştepta să fie lovit, la intrare, de un miros puternic de colonie eftina din păcate mirosul era, cum să vă esplic io, era ca atunci când stai lânga un aurolac în metrou. Trecând, şi peste asta, după aproximativ o oră de aşteptat şi nebăgare în seamă, deja începuse să se simtă frustrat, o cocoana, îşi deplasează posteriorul spre distinsul nostru domn şi, atenţie, luaţi loc, mestecănd ciungă, întreabă: „domneavoastră aşteptaţi la tuns?” …” Aaa, nu, ştiţi eu am lăsat plasa pe sârma la lapte, alături, şi mă gândeam sa mă încălzesc puţin aici… evident ca pentru tuns”.

Nu ştim, ce a prins cocoana din cele spuse dar, cu siguranţă, domnul nostru, a înfrant fraţilor, a ajuns la un pas de a se tunde, a făcut un pas mic poentru om dar unul mare pentru omenire, păşind şi urcând, uşor stingher, pe scaunul „electric”. O domniţă, uşor adormita, începe pregătirile pentru marea tunzoare, scuzânduse:

„Vai , dar mă scuzaţi, ştiţi, eu sunt trezită de la ora 5, şi mă gândeam ca nu aşteptaţi la tuns şi am zis să ma odihnesc puţin”

„Nici o problema, domnişoara…”

„Deci… cum doreşte domnul să îl tund?”

„Paiii, sa mă luaţi peste tot cu doiu de la maşina”

„Adicăăăă… să vă iau aşa prin părţi cu doiu şi lăsăm pe mijloc un fel de creastă, sovajaaajjjjjjjjjj, aşa cum se poartă acum?”

„Adicăăă… nu aţi înţeles… peste tot cu doiu…”

„Adicăăă aşaaaaa peste tot … uniform?”

„Da…”

„Dar…ăăăă…sunteţi sigur?”

„100%”

„Bine, dacă ziceţi dumneavoastra… dar ştiţi.. acum se poart…”

„Nu contează ce se poartă, vă rog, peste tot cu doiu”

„Dar… nu credeţi ca e prea scurt?”

„Nu… vă rog frumos să…”

„Aaaaa… bine”

Iar domnul nostru a ajuns cu bine acasă dar nu fără amprenta „perdută la spate” a herstislistei.

3 răspunsuri to “S.C. Igiena S.R.L.”

  1. Auzi Vasile.. sa zici merci ca nu ai gasit o hair stilista care sa-ti urmeze intocmai intructiunile :)) io te tundeam peste tot cu 2:)))))

  2. subscriu cu o intamplare de anul trecut cand am vrut sa fiu si eu bretonista… si dupa ce am explicat cucoanei ca nu vreau gel ,nu vreau spuma ci doar breton….la sfarsit..dupa vreo ora de chin(era doare un breton) ma vede ca sunt nemultumita si zice”da vi-l puteti aseza asa cu apa stil gherutze….”

Lasă un răspuns

